Kom tilbage til din krop!

Øg din kropsbevidsthed gennem åndedræt og bevægelse og få en dyb og effektiv fysisk træning

Du skal ikke kun have ros, men også en stor tak: tak for dine gode instruktioner, din insisterende på at gøre det langsomt, så jeg får det fulde udbytte, tak for din smittende glæde ved øvelserne og din store viden om, hvad der virker - og hvorfor. Tak fordi du varierer timerne og samtidig holder fast i "klassikere". Tak fordi jeg gennem dine timer har fået endnu bedre fat på mig selv. Det giver styrke - og ro.

EB                 

Kender du det ...?

​Du føler dig generelt drænet for energi. Du er ikke udhvilet og kroppen er tung, når du står op om morgenen. Det er af og til (eller alt for ofte) at du tænker, at dit stressniveau er for højt. Du får hovedpine og irriterende spændinger i skuldre, nakke og lænd, særligt når du arbejder ved computeren. Du bliver hurtigt øm eller får efterfølgende smerter, lige så snart du laver ekstra eller anderledes fysisk arbejde. Det er blevet mere stift og anstrengt, når du rører dig, eller du er ligefrem bange for at lave bestemte bevægelser.

Det er tilstande, du ikke behøver at leve med!

Læs mere om træningen i en Solo Session

Læs mere om hvad du kan blive klogere på ved et Foredrag


Er åndedrætstræning noget for dig?

Hvis du ved, hvor meget ovenstående beskrivelser kan forringe den daglige livskvalitet, så kan det meget vel være, at det lige præcis er åndedrætstræning, som du har brug for! Du vil få hjælp til at opnå en markant forbedring på flere områder, primært fordi du går ind og arbejder med noget helt fundamentalt; måden du trækker vejret på og måden du bevæger dig på - herunder også din holdning. Det hele hænger fysiologisk sammen og forstærker derfor hinanden hensigtsmæssigt (når du er bevidst om det) og uhensigtsmæssigt (når du ikke er bevidst om det).  

Læs mere om den særlige træningsform her!


Åndedrættet - den vigtigste funktion på flere planer

Åndedrættet danner basis for sundhed og bevægelse. Vi er optaget af mange andre funktioner i kroppen, selvom det her er den vigtigste af dem alle. Selvom du faktisk får hele 90% af din energi fra åndedrættet, er det enten helt overset eller reduceret til et `husk at trække vejret´ i langt de fleste træningssituationer. Åndedrættet hænger sammen med dit nervesystem, der styrer produktionen af dine stresshormoner. Det spiller derfor en afgørende rolle i forhold til balancen i din krop og i balancen mellem krop og sind – en balance der kommer til udtryk både indvendigt og udvendigt gennem fysiske og psykiske tilstande og reaktioner. 

Gratis hjælp til et sundere åndedræt her og nu!

Tilmeld dig maillisten og modtag mit bedste råd til et sundere åndedræt direkte i din indbakke!